6 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי לו לייק לסטוריז והוא החזיר לי לייק לסטוריז
אני רוצה לשלוח הודעה אבל בגלל שאני חסרת ביטחון עם גברים אני יודעת שאני אכתוב משהו מטומטםם
אופ אני ממש גרועה עם גברים
אני רגילה שמתחילים איתי
אני לא מתחילה עם גברים בגלל החוסר ביטחון הזה עם גבריםם
עשיתי לו לייק לסטוריז והוא החזיר לי לייק לסטוריז
אני רוצה לשלוח הודעה אבל בגלל שאני חסרת ביטחון עם גברים אני יודעת שאני אכתוב משהו מטומטםם
אופ אני ממש גרועה עם גברים
אני רגילה שמתחילים איתי
אני לא מתחילה עם גברים בגלל החוסר ביטחון הזה עם גבריםם
אם את רוצה לעשות את הצעד, את בכל אופן תצטרכי לאסוף את האומץ
הכי פשוט "אני חושבת שאתה ממש חמוד, רוצה להכיר? :)" או משהו בסגנון
גם אני גרוע בשיחות חולין אז אני בדרך כלל ישיר ועושה משהו כזה
הכי פשוט "אני חושבת שאתה ממש חמוד, רוצה להכיר? :)" או משהו בסגנון
גם אני גרוע בשיחות חולין אז אני בדרך כלל ישיר ועושה משהו כזה
שמעי אם הוא בעיניין הוא יזרים גם תשיחה. פשוט תתחילי מה קורה כוסון או משהו כזה מצחיק
אין משהו ספציפי לשלוח, וגם אם הייתה הודעה מיוחדת או סגנון ספציפי , את לא הכנת את זה, אז מה זה שווה?
תדברי איתו על עצמך, על דעות שיש לך, או סתם מה שעולה לך לראש, ואל תחשבי על זה יותר מדי.
תדברי איתו על עצמך, על דעות שיש לך, או סתם מה שעולה לך לראש, ואל תחשבי על זה יותר מדי.
את יכולה להשתמש ברמזים קטנים כמו לייקים לתמונות או כל מיני מחמאות לסטוריז
או לחסוך את כל זה, ופשוט להיות ישירה איתו, ולהגיד לו שאת רוצה להכיר, ואם הוא בעניין אז הוא יקח את זה משם
מה כבר הדבר הכי גרוע שיקרה?
אם הוא לא בעניין, אז את ישר תדעי את התשובה ותוכלי להמשיך הלאה
או לחסוך את כל זה, ופשוט להיות ישירה איתו, ולהגיד לו שאת רוצה להכיר, ואם הוא בעניין אז הוא יקח את זה משם
מה כבר הדבר הכי גרוע שיקרה?
אם הוא לא בעניין, אז את ישר תדעי את התשובה ותוכלי להמשיך הלאה
הי, אשמח לדבר איתך שיש לך זמן פנוי!