5 תשובות
אלוורה
שימי ביאפין
שימי קרם לחות
אין יותר מדי מה לעשות חוץ מלחכות שיעבור
אין יותר מדי מה לעשות חוץ מלחכות שיעבור
דבר ראשון לא לגעת ובעיקר שלא לקלף!!
אני נשרפתי מהשמש לפני שבוע ועכשיו גם לי יש קילופים ולי נגיד שורף לשים על הקילופים קרם/ משחה אבל אם לך זה בסדר אז ללכת לבית מרקחת ולשאול את הרוקח. כמה ימים וזה יעבור
אני נשרפתי מהשמש לפני שבוע ועכשיו גם לי יש קילופים ולי נגיד שורף לשים על הקילופים קרם/ משחה אבל אם לך זה בסדר אז ללכת לבית מרקחת ולשאול את הרוקח. כמה ימים וזה יעבור
אנונימית
מלא קרם לחות
באותו הנושא: