9 תשובות
מעניינת אותי התשובה סורי
אנונימית
ב, מלחיץ להתחיל עם בחורה. אולי אם היה לי יותר אומץ הייתי בוחר א.
בדר"כ מתחילות איתי אבל אני יוזם המון :)
^^שבנים יתחילו איתן אז אתה מבין איפה הבעיה פה?
^ ואז הם לא מתחילים איתן והן לא מתחילות איתם
לא זה ולא זה
שהיא תתחיל
^^^^^ וכך נולדו המושגים "נעמות" ו"נעימים"