התחברות
הרשמה
עוד שבוע יש לי טסט ראשון וכל פעם שאני חושב על זה אני נכנס לסטרס ומפחד שאני לא אעבור
28 באפריל 2023, 14:21
טסט
רשיון נהיגה
נהיגה
לימוד נהיגה
לחץ
תשובה אחת
אל תפחד
ואל תפתח ציפיות כדי לא להתאכזב גם אם לא תעבור טסט ראשון זה לא נורא יהיה טוב בהצלחה
ד
דניאל פאנטום
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על ילדה בת 14 שיש לה חבר וכבר על השבוע הראשון נתנה לו?
אם עכשיו הייתם נכנסים לכלא, על מה אתם חושבים שהייתם נכנסים?
אני חושב שאני נכנס לדיכאון
אני מכירה אותו שבוע (נפגשנו כמה פעמים) והוא הנשיקה הראשונה שלי חושבים שזה מוקדם?
אני מתגייסת יום ראשון עוד שבועיים זה אומר שאני יסגור שישי ראשון?
אני חושב שאני נכנס לדיכאון מה לעשות
זה פעם ראשונה שאני נכנס מהמחשב אז
אנשים מרושם ראשוני חושבים עלי ישר שאני ביישנית, זה אומר שאני משדרת חוסר ביטחון?
כל השבוע תכננתי עם חבר שלי שאני אצלו בראשון ככה שבוע בכיף אבל (המשך בתיאור)
הגיוני שאני וחברות שלי קיבלנו מחזור ראשון שבוע אחר שבוע?!
הדיכאון נכנס עמוק אני לא חושב שאני יכול להוציא אותו :( יש לכם רעיונות בשבילי ?