6 תשובות
היא לא שונה וזה באמת קצת אם חושבים על זה מעצבן כי יש ילדים שעברו יותר שנות חרם ממנה אבל היא מייצגת את גל הילדים שעברו והיא לא בהכרח שינתה אבל היא מייצגת
עצם זה שמכירים בחרם זו עליית מדרגה, בנוסף היא עוזרת לילדים לצאת והיא אוזן קשבת היא עושה את זה על חשבון הזמן שלה, בתור אחת שעברה את זה אני לא מתה עליה אבל כל הכבוד לה.
כנראה שלא ראית את טקס המשואות
היא פועלת לשינוי ומעבירה הרצאות לגבי זה נפגשת עם חכים ועוד
היא לא הלכה לצבא כי היא בבית ספר אחי
בתור אחד שעבר חרם גאה בזה שבחרו בה והיא אמרה מילים כלכך מרגשוץ ונכונות והיא תרמה רבות ועזרה רבות לילדים שעברו חרם ועל זה כל הכבוד לה.אתה יכול לא להסכים עם הבחחירה המעולה בה!ואצא מהשאלה בשביל לא להקשיב לתגובות הלא מכבדות האלה.בחרו בה בצדק תמודדו קנאים
אנונימי
שואל השאלה:
אחי זה טקס משואות לא לוח מודעות^
מודעות זה לא הפואנטה בטקס המשואות
נותנים להדליק משואות על כאלה שעזרו ותרמו למדינה או קרובים שלהם הקריבו בשביל המדינה למשל משפחות שכולות , מדענים שהמציאו תרופה מצילה חיים , תרבותי , מדיני , מבחינה של צה"ל וכו'
לא סתם לכל אחד נותנים
אנונימי
תעשו לי דיסלייק, ילדים מתאבדים מבריונות והפעילות שלה מבורכת