התחברות
הרשמה
הוא רשם לי סליחה שלא דיברנו אתמול מה לירשום בחזרה ?
28 באפריל 2023, 06:55
הודעות
WhatsApp
5 תשובות
הכל טוב
מ
מה רושמים כאן??
זה בסדר
מ
מה רושמים כאן??
" בקטנה מה איתך "
Y
Yg400
הכל טוב
ק
קילר קווין
הכל טוב
A
AnnabethChase
באותו הנושא:
דיברנו אתמול עד איזה 2:30 בלילה, לחכות שהוא ירשום הודעה או לשלוח?
רבתי עם חבר ממש טוב שלי ולא דיברנו כבר יומיים לבקש סליחה?
איך לשכנע הורים לטראגוס?? אני עושה בין ירשו ובין לא ירשו אבל מעדיף שזה יהיה במצב של ירשו u know
אתמול היינו ארבעה חבר'ה והיינו בחזרה ממועדון הביתה ופתאום גם הנהג החבר היה שתוי ועשינו תאונה...
ירשו לי להעלות בושם ב30 מל למטוס מלונדון חזרה לישראל?
דיברנו אתמול בערב והשיחה הייתה ממש זורמת דיברנו לפחות שעתיים והוא
ידיד שלי רשם לי " לא דיברנו שנים", אתמול דיברנו, מה לרשום לו בציניות?
איך אפשר לבקש סליחה בוואצפ מחברה טובה שנעלבה קשות ולא דיברנו 5 חודשים מאז?
חזרתי אתמול מאילת עם חברות ישבו לידנו ילדים חמודים עם אחד מהן דיברנו כל הנסיעה בסוף הוא לקח את המספר של חברה שלי (ארוך)
מה כותבים בחזרה למישהו שכתב: סליחה שלא עניתי לך מקודם?
הוא רשם לי סליחה שלא דיברנו הרבה זמן...