14 תשובות
למה דווקא סוטה? הוא נשמע בודד
אמא שלך לא מתייחסת אליו אז כנראה הוא מחפש יחס ממך
עריכה: כאילו, את יודעת יותר ממנו אז תפרטי קצת כי לא ברור בדיוק מה הסיבה שבגללה את נגעלת ממנו
אמא שלך לא מתייחסת אליו אז כנראה הוא מחפש יחס ממך
עריכה: כאילו, את יודעת יותר ממנו אז תפרטי קצת כי לא ברור בדיוק מה הסיבה שבגללה את נגעלת ממנו
תתייחסי אליו קצת יותר טוב ואולי תראי אותו באור שונה. תזכרי שלא לכולם יש אבא
נשבעת זה עצוב
צחוקים בצד אל תשכחי שהוא אבא שלך ותנסי לדמיין רק מה הוא עבר כדי שיהיה לך טוב בחיים
צחוקים בצד אל תשכחי שהוא אבא שלך ותנסי לדמיין רק מה הוא עבר כדי שיהיה לך טוב בחיים
אמא אחי את נשמעת מזעזע מצטערת, זה אבא שלך הוא נשמע מאוד בודד תתחילי לכבד אותו ותנסי לדבר איתו יעשה גם לך וגם לו הרבה יותר טוב
ואל תדברי על ההורים שלך ככה
ואל תדברי על ההורים שלך ככה
האמת שאני יכולה להבין את שני הצדדים
כמו שאמרת
איזו משפחה
כמו שאמרת
איזו משפחה
מה למה את מדברת ככה
זה אבא שלך
איך את בטוחה שהוא חולה נפש כמו שתיארת? אולי זה רק בראש שלך
זה אבא שלך
איך את בטוחה שהוא חולה נפש כמו שתיארת? אולי זה רק בראש שלך
זה כנראה לא רק בראש שלה
אם היא אומרת היא לא הוזה את זה זה קורה
אם היא אומרת היא לא הוזה את זה זה קורה
שואל השאלה:
כמה פעמים אבא שלך הסתכל לך על הגוףז? ורצה לשבת איתך לבד, לא אמרתי שהוא חולה נפש
מכירה אותו יותר ממך הוא בכללי סוטה פעם אחת ישבתי איתו
וזוג מבוגרים הלכו ואמרו לו שלום ודיברו איתו על גודל של שולחן והוא אמר להם "בנות אוהבות גדול" (לידי)
הוא תמיד סורק לי את הגוף שאני עם מכנס קצר ולא רק .
כמה פעמים אבא שלך הסתכל לך על הגוףז? ורצה לשבת איתך לבד, לא אמרתי שהוא חולה נפש
מכירה אותו יותר ממך הוא בכללי סוטה פעם אחת ישבתי איתו
וזוג מבוגרים הלכו ואמרו לו שלום ודיברו איתו על גודל של שולחן והוא אמר להם "בנות אוהבות גדול" (לידי)
הוא תמיד סורק לי את הגוף שאני עם מכנס קצר ולא רק .
אנונימית
אם כך, זה הגיוני. בגלל זה ביקשתי שתפרטי, לא באמת יכולתי לדעת
מצטערת בשבילך, פשוט תתרחקי ממנו
מצטערת בשבילך, פשוט תתרחקי ממנו
מאוד יוצא דופן.
בת כמה את?
בת כמה את?
אוקיי מצטערת לשמוע תגידי דחוף לאמא שלך שזה מפריע לך ושתדבר איתו ואם לא איתה אז עם בן משפחה אחר
אם את נגעלת מאבא שלך אז כנראה שהוא עשה דברים שבגללם את נגעלת ממנו
תראו לו קצת אהבה.. מסכן
הוא נשמע בודד..
אנונימית
באותו הנושא: