9 תשובות
עושים את אותו דבר לשמאל
לעשות כמה שיותר מהומה יותר ממנ שיש
כי התקשורת שמאולנית תמיד מראים את הימין בעין ראה
שואל השאלה:
ממש לא תמיד מוציאים את הימין רע ואין כבוד לצד שלנו בכלל
השמאלנים בכללי חסרי כבוד לימנים לא מכלילה את כולם אבל הרבה מהם ככה ובייחוד התקשורת^^^^
ממש לא תמיד מוציאים את הימין רע ואין כבוד לצד שלנו בכלל
השמאלנים בכללי חסרי כבוד לימנים לא מכלילה את כולם אבל הרבה מהם ככה ובייחוד התקשורת^^^^
אנונימית
כי מי שלא צודק כמו השמאל לא נתלה לגבי מה לעשות בהמשך אלא נתלה על הפרטים הקטנים כמו לשקר שהיו פחות אנשים בהפגנה כי הם יודעים שהם לא צודקים אז אין להם מה להגיד לעומת זאת ימין כשיש הפגנה בודקים מה הם יכולים לעשות הלאה ולא כותבים דברים צומיסטים חסרי משמעות...
אנונימית
התקשורת היום פרסמה בדיוק את הערכות המשטרה, בזמנים מסויימים 200,009 ובזמנים מסויימים אמרו מאות אלפים
אז לא להתקטנן, בהפגנות השמאל גם "משקרים" כל הזמן
במקרה הזה זה לא התקשורת, זה פשוט שההערכות של המשטרה תמיד קטנות יותר מהמציאות
אז לא להתקטנן, בהפגנות השמאל גם "משקרים" כל הזמן
במקרה הזה זה לא התקשורת, זה פשוט שההערכות של המשטרה תמיד קטנות יותר מהמציאות
אנונימי
שואל השאלה:
היו 600000 נשמה^^
היו 600000 נשמה^^
אנונימית
לא היו 600 אלף , היו בשיא 200-150 אלף
^^ לא כןעסת חיימי זה עושה קמטים
אנונימי
באותו הנושא: