9 תשובות
שואל השאלה:
^את האמת בחיים לא השתמשתי בדורדוראנט סטיק ולא יודעת לא סומכת עליהם
^את האמת בחיים לא השתמשתי בדורדוראנט סטיק ולא יודעת לא סומכת עליהם
אנונימית
תנסי אני כמו כולן הייתי תמיד עם ספריי ואז עם דאורדוראט שמזכיר סבון קשיח במרקם שלו ומאז שעברתי לסטיק אני לא רואה את עצמי חוזרת לספריי או לשני שאמרתי בשנים הקרובות ואני כבר שנתיים אולי יותר עם סטיק
לא יכולה לומר שזה לנצח משאיר ריח מדהים אבל בתור אחת עם הזעת יתר זה מחזיק בפער ממלא שניסיתי בעבר וזה הליידי ספיד סטיק גל אלוורה
https://www.dynstore.co.il/index.php?option=com_epc&view=item&id=1496&category_id=95&alias=lady-speed-stick-gel-aloe&itemid=321&gclid=eaiaiqobchmi05u4npdk_givgun3ch18vq1yeaqyasabeglmxvd_bwe
https://www.dynstore.co.il/index.php?option=com_epc&view=item&id=1496&category_id=95&alias=lady-speed-stick-gel-aloe&itemid=321&gclid=eaiaiqobchmi05u4npdk_givgun3ch18vq1yeaqyasabeglmxvd_bwe
ליידי ספיד סטיק
ספריי של דאב הירוק אין על ריח מלפפון נודרת מבטיחה זה הכי טוב בעולם
ספריי של דאב הורוד הכהה והבהיר
5 בתוך 1 סטיק של פה. ריח טוב ונקי, לא עושה סימנים על הבגד, יש בו אלוורה להרגעת העור, משאיר אותך יבשה לחלוטין ללא כל ריח מעל ל30 שעות!
אם לא זה אז הסטיק של האלוורה של ליידי ספיד סטיק. הוא לא רע בכלל.
אם לא זה אז הסטיק של האלוורה של ליידי ספיד סטיק. הוא לא רע בכלל.
אני משתמשת בליידי ספיד סטיק וזה אש
לא סומכת על ספריי
לא סומכת על ספריי
של גארנאר הבאוי הסגול זה הריח הכי טוב בעולם
באותו הנושא: