התחברות
הרשמה
זה יהיה מביך כשאני אהיה יותר גבוה מאחותי הגדולה
אין לנו את אותו האבא, אמא שלנו 1.62, אבא שלה 1.62-1.63, ואבא שלי 1.66, אז אני בטוח אהיה גבוה יותר, זה יהיה מביך?
27 באפריל 2023, 22:31
גביהה
2 תשובות
לא לדעתי
ק
קופיקו לזר
אני 150 ואח שלי קטן ממני ב3 שנים 180
לא יודעת זה לא מעסיק אם זה מביך או לא
ד
דריפית
באותו הנושא:
למה בזוגיות זה לגיטימי שהגבר יותר גבוה אבל כשהאישה יותר גבוהה זה מביך ומוזר
בנות אם אני אהיה גבוה מכן ב-23 ס"מ זה יהיה מושלם או קצת מוגזם ?
בנות אם אני אהיה גבוה מכן ב-18 ס"מ זה יהיה מושלם או לא מספיק ?
אני 14 הוא 21 בעתיד כשאני אהיה בת 16 זה יהיה הגיוני?
כשאני אהיה בצבא, יהיה לי זמן לטינדר?
זה יהיה מביך אם אני אהיה ראשונה שכותבת בחזרה למחנכת שלי בקבוצה הכיתתית שנה טובה?
אם אני אקפוץ הרבה אני אהיה גבוהה יותר?
כשאני אהיה נאמנה יהיה מותר לי למחוק לנאמנים אחרים?
כשאני אהיה בת 17 הוא עדיין יהיה בן 15 זה לגטימי?
אני עולה לכיתה ח ואני מטר 64, מה יהיה בערך הגובה שלי כשאני אהיה גדולה?
אם אני אהיה רזה יותר יהיה לי קצת יותר חברים?