8 תשובות
אני לא חושבת
לא
אנונימי
לא.
נדב מדבר רק עם הטובים ביותר
לא כולם ברמה של נדב
לא, פעם אולי אנשים שדיברו עם המערכת דיברו עם נדב אבל לא נראה לי שגם בתקופה זו