8 תשובות
אני לא חושבת
לא נראלי
לא
לא
אנונימי
לא.
נדב מדבר רק עם הטובים ביותר
לא כולם ברמה של נדב
לא כולם ברמה של נדב
לא, פעם אולי אנשים שדיברו עם המערכת דיברו עם נדב אבל לא נראה לי שגם בתקופה זו
באותו הנושא: