3 תשובות
שואל השאלה:
אבל מה הבעיה לכתוב בימין זה יותר רגיל
לכתוב בשמאל זה מוזר מי כותב בשמאל
אבל מה הבעיה לכתוב בימין זה יותר רגיל
לכתוב בשמאל זה מוזר מי כותב בשמאל
צודק
צריך להפסיק את המלחמה בין הימין והשמאל! זה כולה באיזה יד יותר נוח לכתוב
צריך להפסיק את המלחמה בין הימין והשמאל! זה כולה באיזה יד יותר נוח לכתוב
כי כל צד מאמין שהיד הדומיננטית שלו היא ההכי נכונה.
אנונימי
באותו הנושא: