4 תשובות
כן
^יש דעות שכן וכמו שהוא אמר יש דעות שלא
יש גם דעות שהקורבנות יהיו לא קורבנות מהחי(הרב קוק)
שואל השאלה:
אני מקווה שלא אני לא יוכל להיות שלם עם הקרבת קרבנות
אנונימי
כן, אם אני לא טועה כך פסק הרמבם


^לאחר ביאת המשיח לא יהיה יצר רע אלא "מלאה כל הארץ דעה" ולכן תהיה לך השקפה ישרה ולא תהיה לך בעיה עם זה.