4 תשובות
כן
^יש דעות שכן וכמו שהוא אמר יש דעות שלא
יש גם דעות שהקורבנות יהיו לא קורבנות מהחי(הרב קוק)
יש גם דעות שהקורבנות יהיו לא קורבנות מהחי(הרב קוק)
שואל השאלה:
אני מקווה שלא אני לא יוכל להיות שלם עם הקרבת קרבנות
אני מקווה שלא אני לא יוכל להיות שלם עם הקרבת קרבנות
אנונימי
כן, אם אני לא טועה כך פסק הרמבם
^לאחר ביאת המשיח לא יהיה יצר רע אלא "מלאה כל הארץ דעה" ולכן תהיה לך השקפה ישרה ולא תהיה לך בעיה עם זה.
^לאחר ביאת המשיח לא יהיה יצר רע אלא "מלאה כל הארץ דעה" ולכן תהיה לך השקפה ישרה ולא תהיה לך בעיה עם זה.
באותו הנושא: