8 תשובות
סתם סנובים מגעילים ושחצנים. מתעבת אנשים כאלה ברמות..
אני חושבת שהם צריכים להפסיק לחשוב את עצמם כי זה רק מוריד מהערך שלהם ואני לא אוהבת אנשים שחושבים את עצמם
שהם צריכים איפוס
שהם יהירים, לא אוכל להתחבר אליהם.
סנובים שווצרים שאני אף פעם לא יהיה חברה שלהם מעצבנים ומגעילים
נרקסיסטים.
מצד שני, זה בריא. יש נרקסיזם בריא. אני דוגלת בזה שאם אתה לא תחשוב שאתה יותר מוצלח מכולם, ושיהיה לך אכפת מעצמך יותר מכולם, ותאהב את עצמך יותר- אף אחד לא יעשה את זה.
אם אין אני לי- מי לי?
זה הרבה יותר בריא מבחינה פסיכולוגית. אם אתה חושב שאתה בדיוק כמו כולם או אוהב את עצמך פחות- נכשלת בחיים מבחינתי.
יש כאלה שלא יסכימו, אבל מעולם לא הכרתי אדם מצליח ומלא ביטחון שלא חושב קצת מעל 80% מאנשים.
מצד שני, זה בריא. יש נרקסיזם בריא. אני דוגלת בזה שאם אתה לא תחשוב שאתה יותר מוצלח מכולם, ושיהיה לך אכפת מעצמך יותר מכולם, ותאהב את עצמך יותר- אף אחד לא יעשה את זה.
אם אין אני לי- מי לי?
זה הרבה יותר בריא מבחינה פסיכולוגית. אם אתה חושב שאתה בדיוק כמו כולם או אוהב את עצמך פחות- נכשלת בחיים מבחינתי.
יש כאלה שלא יסכימו, אבל מעולם לא הכרתי אדם מצליח ומלא ביטחון שלא חושב קצת מעל 80% מאנשים.
שהם מעריכים יותר מדי טוב את הסביבה, ומנסים לחקות עוד אנשים
הם לא אינטליגנטים וקשה להתחבר אליהם
באותו הנושא: