10 תשובות
איזה חצופה, תתעלמי ממנה
לא ממש לא בסדר תתלונני
איזה מט!מטמת היא אל תתייחסי אליה אם היא הייתה שווה משהו היא לא הייתה אחות בפקינg תיכון לא שאני מזלזלת אבל נשמה את לא צריכה עצה אופנתית מאחות בתיכון שתעשה את העבודה היחידה שיש לה ולא תדחוף את האף הלא מבין שלה למה שלא קשור
תדווחי עכשיו!!!
חשבת על זה שאולי היא צודקת ? לא בא לפגוע שואל בטמצ
תעדכני אם יש חדש באלי לדעת
תשימי עליה אלף .... לא צריך להתרגש מכל מה שאומרים לך
יכול להיות גם שלא הבנת אותה נכון...
יכול להיות גם שלא הבנת אותה נכון...
ממש לא בסדר!
תתלונני עליה
ועל תקשיבי לה אני בטוחה שאת מהממת איזה אנשים מגעילים
תתלונני עליה
ועל תקשיבי לה אני בטוחה שאת מהממת איזה אנשים מגעילים
לא בסדר
תתלונני עליה
תתלונני עליה
שואל השאלה:
אופיר , תאמין לי.. אנשים מלאים חסרי ביטחון
תמיד שואלים את עצמם אם אחרים צודקים
וזה נורא כואב שדברים לא עולים עליי ודברים מציקים לי ואני מאבדת ביטחון בחנויות
לא בחרתי להשמין זה בגלל שהייתה לי תקופה נפשית ממש רעה השמנתי 11 קילו העליתי
ואני מתחרטת על כל שנייה , אבל הפעם זאת לא אשמתי
הפעם לא אני בחרתי בזה והגינס הזה
הוא היחיד שעלה עליי באותה תקופה
היחיד .
ואחד היחידים שעולה עליי כיום ונוח לי איתו
ביום יום לא כואבת לי הבטן איתו
והוא בא עליי בסדר גמור
אז ידעתי שהבעיה לא בי
אופיר , תאמין לי.. אנשים מלאים חסרי ביטחון
תמיד שואלים את עצמם אם אחרים צודקים
וזה נורא כואב שדברים לא עולים עליי ודברים מציקים לי ואני מאבדת ביטחון בחנויות
לא בחרתי להשמין זה בגלל שהייתה לי תקופה נפשית ממש רעה השמנתי 11 קילו העליתי
ואני מתחרטת על כל שנייה , אבל הפעם זאת לא אשמתי
הפעם לא אני בחרתי בזה והגינס הזה
הוא היחיד שעלה עליי באותה תקופה
היחיד .
ואחד היחידים שעולה עליי כיום ונוח לי איתו
ביום יום לא כואבת לי הבטן איתו
והוא בא עליי בסדר גמור
אז ידעתי שהבעיה לא בי
אנונימית
באותו הנושא: