13 תשובות
תחכה שהיא תשלח
לחכות שהיא תשלח
שואל השאלה:
כן זה מה שאני עושה
כן זה מה שאני עושה
אנונימי
לחכות
תשלח
שואל השאלה:
למה שאשלח. אם היא רוצה שתיצור קשר לבד אני לא אמור להשפיל את עצמי, יש לי חיים חוץ ממנה
למה שאשלח. אם היא רוצה שתיצור קשר לבד אני לא אמור להשפיל את עצמי, יש לי חיים חוץ ממנה
אנונימי
^^^
חמוד מה אתה עושה לכולנו מינוסים הוא צריך לחכות למה דווקא הוא צריך לשלוח! היא מסננת אותו שהיא תשלח הודעה
חמוד מה אתה עושה לכולנו מינוסים הוא צריך לחכות למה דווקא הוא צריך לשלוח! היא מסננת אותו שהיא תשלח הודעה
לא אני המינוסים
אולי היא לא שמה לב להודעות
וחוץ מזה תן לה רמז שאו שהיא עונה או שביי
אולי היא לא שמה לב להודעות
וחוץ מזה תן לה רמז שאו שהיא עונה או שביי
חמוד, זה לא משנה אנחנו כתבנו את התשובה הנכונה אולי אתה רואה את זה אחרת אבל זה לא אומר ששלך זה הנכון והוא גם כתב שזה הפעם השניה שהיא מסננת...
אבל למה את קוראת לי חמוד מה אני כלב?
זה לא אני עשיתי תמינוסים מה לא מובן?
תשלח לה
זה לא אני עשיתי תמינוסים מה לא מובן?
תשלח לה
אל תקשיב להם אני בן ולמרות כמה שזה מעצבן תשלח אתה היא כנראה כועסת
גבר ואישה הם לא בדיוק אותו דבר רוב הזמן הגבר צריך לעשות את הצעד הראשון אין מה לעשות ככה זה
מה אתם משחקים באיזה משחק ולא מודעים לזה?זאת הבת זוג שלך ברור שתשלח לה הודעה אל תחכה שהיא תשלח מה זה השטויות האלה
אנונימית