8 תשובות
כל עוד אין לך בגרויות על הראש כלום לא קשה
תלוי איך מסתכלים על זה. יחסית לחטיבת ביניים היא קשה, אבל יחסית לשאר התיכון היא קלה.
י זה סבבה כזה
יא זה הז*ן האמיתי
יא זה הז*ן האמיתי
בית זונות רצח
ממש קל לי דווקא שנה קלילה
קצת טיפ טיפה קשה אבל אפשר לשרודד לא ממש עמוס
קצת טיפ טיפה קשה אבל אפשר לשרודד לא ממש עמוס
כן היא קשה
סבבה , די קלה
סבבה כזה
באותו הנושא: