5 תשובות
אני וחברה שלי
וואלה בדרך לשם
כן. אם כי בחוויותי האישיות, זה לא נגמר טוב. די רע, למען האמת.
אנונימית
מצטרפת לשאלה
הלוואי.
כרגע מתוסבך בטירוף בגלל אחת שהכרתי פה והתאהבתי בה :/
אנונימי