14 תשובות
לדעתי לא
שואל השאלה:
למה, זו סדרה לא טובה או משהו?
אנונימי
עדיף לנסות להתמקד כמה שיותר בסדרה ספציפית אם אתה רואה סדרה ארוכה לדעתי

אןמר את זה בתןר אחד שצןפה שנתיים וחודש בוואן פיס ורק פרק 315 בערך
שואל השאלה:
^ כן נראלי אני אעשה את זה, אני אנסה לסיים מהר, כי שמעתי שזו סדרה טובה והיא ממש קצרה אז למה לא
אנונימי
אני היום סיימתי את המנגה של ציינסו מן, ואני מאוד נהנתי מהסיפור. לדעתי זה רק 12 פרקים אתה יכול לסיים את זה ביום יומיים ולחזור לבליץ. כל עוד תזכור לחזור לבליץ
כןן איש המסור זה מושלםם וזה גם קצר (כרגע)
שואל השאלה:
כבר בפרק 6:)
לדעתי כל אחד צריך מאקמה בחיים שלו
אנונימי
^^כואב לי
שואל השאלה:
לא יודע מה היא תעשה לו אבל התכוונתי בקטע של איך שהיא מתנהגת אליו
אנונימי
שואל השאלה:
אל תגידי אם זה נכון או לא אבל הסיבה שלה זה המפלצת של הבולט לא? היא אמרה לו אם תהרוג אותו אני אעשה בשבילך משהו אחד שתרצה
אנונימי
^^לדעתי זה רק במנגה בינתיים
שואל השאלה:
חחח אני מת
אנונימי
שואל השאלה:
מה שהוא רוצה זה נשיקה בפה נראלי כי הוא אמר שהוא שומר את הנשיקה הראשונה שלו למישהי אחרת (מאקימה) לא נראלי שהוא רצה סקס
אנונימי
שואל השאלה:
אה
אנונימי