6 תשובות
נשבעת קנאים בארון
אני לי מושג מה הביעה אתה לא חייב לאהוב את הקהילה אבל למה זה מפריע לך ששני אנשים אהבים את את השני
שואל השאלה:
כי שונאים אותו יש הורים שמעיפים את הילדים שלהם מהבית בגלל זה וזה פשוט מעצבן .
לדעתי זה בגלל חוסר מודעות
אנשים רואים רק את הקיצוניים שמסתובבים ערומים ברחוב והופכים את הנטיה שלהם לכל מי שהם ובעיניי זה מוציא באופן כללי שם רע ומוגזם
זה באמת רק חוסר מודעות והבנה של המצב..
זה נורא, נטיות מיניות עוד איכשהו הרבה אנשים בסדר (למרות שבהחלט לא כולם)
אבל זהות מגדרית אנשים ממש שונאים ולא מוכנים לקבל, כאילו למה??
זה ממש עצוב