8 תשובות
אדיש רצח
הוא עונה קצת יבש אבל אולי הןא לא יודע לכתוב כזה טוב
קיצר תתחילי גם לענות לו יבש קצת אולי הוא יתלהב
קיצר תתחילי גם לענות לו יבש קצת אולי הוא יתלהב
טיפה יבש
שואל השאלה:
מה לרשום?
מה לרשום?
אנונימית
שואל השאלה:
אוי זה רע?
אוי זה רע?
אנונימית
קצת אדיש אבל תשאלי אותו כזה מה הוא עשה ואם היה לו כיף אתמול
אולי תספרי גם על מה שהיה לך אתמול בקטנה
אולי תספרי גם על מה שהיה לך אתמול בקטנה
שואל השאלה:
הוא ביישן*
הוא ביישן*
אנונימית
שואל השאלה:
מה לעשות??? תענו לי
מה לעשות??? תענו לי
אנונימית