רק קמתי והדבר היחיד שאני מצליחה לחשוב ולהרגיש זה שאני מרגישה כלכך בודדה.
יש לי חברים, אחת מהמציאות שנפגשנו רק אתמול וכמה מהאינטרנט שנראה שבאמת אכפת להם ממני אבל עדיין, אני באמת מרגישה ככ בודדה ואני לא יודעת למה אני מרגישה כאילו אין לי עם מי לדבר וכולם מתעלמים ממני בכוונה ואני מרגישה שמישהי שאני ככ אוהבת מצאה מישהו להחליף אותי בו כי הוא הרבה יותר מצחיק, וחמוד, ונחמד, והוא יודע לעשות דברים שאני בחיים לא אדע והוא ליטרלי גרם לה להתאהב בקולות שהוא מוציא מהפה בגלל שזה היה ככ וואו הרגשתי גלגל שלישי אולי אני באמת גלגל שלישי חחח אני עייפה אני מתוסכלת היה לי חלום על היועצת של הבית ספר וזה מוזר לי אני סיפרתי לה ככ הרבה דברים אישיים ובכיתי לה ונפתחתי ופרקתי לה את רוב מה שאני עוברת עכשיו ולא כיף לי לא טוב לי אני לבד ובחיים לא קרה שאני בוכה כמה דקות אחרי שרק התעוררתי אני לא יודעת מה לעשות עם החיים שלי זה ככ גדול עליי אני מנסה להבין אם באמת אכפת לה היא באמת מתכוונת לכל הדברים שהיא אומרת? אני באמת כל העולם שלה? היא באמת תהיה פה בשבילי תמיד? היא עושה בשבילי הכל. באמת. כמעט החברה הכי טובה שלי וכמעט אחותי הגדולה מוציאה עליי כסף, גורמת לי לשמוח, עוזרת לי בשיעורים במתמטיקה, מזכירה לי שהכל יהיה בסדר אבל אולי היא עושה את זה רק כי היא רוצה שידעו שהיא בן אדם נחמד ולא כי יש איזה משהו יותר אישי ביני לבינה? לאחרונה היא תמיד קוראת לעוד אנשים כשאנחנו מדברות וחשבתי שזה נהיה רק שתינו כי אני אוהבת את הזמן שלי ושלה. לא כיף לי כשהיא מוסיפה את חברים שלה הם נחמדים ואין לי בעיה איתם אבל אין לי כוח לאנשים שהם לא היא בתקופה הזאת של מה שעובר עליי, מבינים מה אני אומרת? אני אוהבת אותה ורוצה שהיא תאהב אותי גם היא נפגעת כשאני אומרת דברים כמו "את לא אוהבת אותי" או "לא אכפת לך ממני" ובצדק, היא מוציאה עליי את הנשמה רק כדי שיהיה לי טוב רק בגלל כל הבעיות אמון שלי באנשים אוף אני מיואשת ומתוסכלת והמוח שלי מתפוצץ, איך אנשים יסתכלו עליי אחרי שיהיו לי משקפיים? יסתכלו עליי שונה? אני אראה מוזר או מכוער? מה אם לא באמת אראה "חמודה" כמו שהיא אומרת? אוף אין לי כוח מרגישה לפעמים שהכל בזבל אני בזבל החיים שלי בזבל המוח שלי בזבל וכן
למי שקרא עד פה, סליחה על בזבוז הזמן אני נורא הייתי חייבת להוציא את כל הדברים האלה נמאס לי לשמור בבטן אחכ זה מתפוצץ על אנשים שחשובים לי ואני לא רוצה שזה יהיה ככה תודה