6 תשובות
כן
אם הפסקתם לדבר מאז אז לא כדאי אבל אם אתם תדברו קצת שוב אז תשלחי
אפילו שזה לא כזה הרבה זמן אז זה סבבה
אפילו שזה לא כזה הרבה זמן אז זה סבבה
אנונימית
כןן
למה לא
כן
כן
באותו הנושא: