תשובה אחת
שהוא רגוע, שמח, נוח לו.
או שהוא במתח ומנסה להרגיע את עצמו. תלוי בסיטואציה
אם הוא נרדם עלייך/לידך ומגרגר אז תהיי בטוחה שטוב לו.