8 תשובות
אכן כנראה כי את לא רגילה לדבר עם בנים, בלי האשמות פשוט זאת הסיבה מספר 1 בעולם שבנות מרגישות ככה כשהם מדברות על בנים, כמובן זאת לא בהכרח הסיבה אבל זה הסבר הגיוני
כמו שהתשובות מעליי אמרו.
את מרגישה ככה בגלל נרקיסיזם.

לא כולם נמשכים אליך, זו טעות גדולה.
שואל השאלה:
^^מה
איך הבנת דבר כזה מחמש מילים שכתבתי
^ האמת שזו יכולה להיות סיבה טובה כי אני באמת לא רגילה לזה, במשפחה שלי רוב האנשים הן בנות ובקושי יוצא לי לדבר עם גברים גם בכללי
אנונימית
את כנראה לא רגילה לדבר עם בנים
שואל השאלה:
טוב
כזה פשוט לדחוף "נרקיסיזם" כשאתה ככה לא מכיר את הבן אדם וואו
שאלתי שאלה פשוטה שלא אומרת שום דבר על האופי שלי
אנונימית
שואל השאלה:
וואי מה נסגר
טני הכי לא נרקיסיטית שיש
ובטח שלא אגוצנטרית, אולי ההפך
קיבלתי את התשובה שלי, היא הגיונית מאוד
לא רגילה לדבר בדרך כלל עם בנים וזאת הסיבה שאני מרגישה ככה
זהו
אנונימית
^
כנראה שאת לא מודעת.