8 תשובות
שזה ממש סבבה כי לא כל אחד יכול לקנות מותגים במאות שקלים
מה אכפת לי
סתם רוצים להראות עשירים למרות שהם לא
אני אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה של להשוויץ כמה יקר הבגדים שלך
אני אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה של להשוויץ כמה יקר הבגדים שלך
שזה סבבה כול עוד אנשים לא משלמים הרבה ומגלים שזה זיוף
פחות
מושלם, האיכותיים הם אלו שלא מבזבזים את הכסף שלהם על מותגים.
הכל מיוצר מסין אם הזיוף טוב ולא פשוט אז מה רע
בסדר
אני גם ככה רואה "מותג" כבגד משעמם עם לוגו גדול מדי
אני גם ככה רואה "מותג" כבגד משעמם עם לוגו גדול מדי
באותו הנושא: