4 תשובות
שואל השאלה:
איך זה אפשרי לחיות בזמן שאתה לבד?
אנונימית
ראיתי כבר איזה 20 שאלות שקשורות לאנשים שלא יצאו ואין להם עם מי
גם אני לא יצאתי לשום מקום, והכל בסדר! כי אין כמו בבית
שואל השאלה:
אין לי בעיה להיות בבית אבל העובדה שאף אחד אבל אף אחד לא חשב להזמין
אנונימית
האמת שגם אותי לא הזמינו לשום מקום
וזה לא שאין לי חברים או משהו פשוט רובם הולכים עם חברים שאני לא מכיר ולא נורא
הרגע נגמר יום הזיכרון לחללי צהל, הם נהרגו בשבילנו, אני חושב שלהישאר בבית בלי להיות מוזמן לשום מקום זה לא כזה נורא כשזה בא אחרי יום הזיכרון

אבל עדיין אני מצליח להבין אותך כי דיי באסה המצב הזה