4 תשובות
זה נטיה להרס עצמי , גם לי זה קרה עד שהכרתי את חבר שלי שמתייחס אליי הכי יפה בעולם ולא נותן לי לרדוף אחריו לעולם. את עוד תראי שזה עדיף פי אלף
אנונימית
תמיד אנחנו רוצים ונמשכים יותר לאלה שקשה להשיג עכשיו שמעי הייתי באותו מצב שלך
תחשבי אם זה באמת שווה את כל ההרס שזה עושה ויעשה לך
Bbl
נסי לשכוח אותו
תנסי לשכוח אותו מהרר