28 תשובות
לא ממש
שואל השאלה:
למה לא?
הוא אמור להיות איתי לא איתה
למה לא?
הוא אמור להיות איתי לא איתה
אנונימית
לא הוא לא^
זה שאת הבת זוג שלו לא אומר שהוא עכשיו יהיה רק איתך ובלי המשפחה
זה שאת הבת זוג שלו לא אומר שהוא עכשיו יהיה רק איתך ובלי המשפחה
תצטרפי אליהם לא יקרה שום דבר אבל אין סיבה לכעוס עליו בגלל שהוא הולך איתה
שואל השאלה:
כן הוא כן^^
והוא עם המשפחה שלו רוב הזמן אין לך מה לדאוג לו
כן הוא כן^^
והוא עם המשפחה שלו רוב הזמן אין לך מה לדאוג לו
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא הציע לי לבוא^^
מה אני אדחף?
הוא לא הציע לי לבוא^^
מה אני אדחף?
אנונימית
ערכתי אז תסתכלי שוב^
את אולי הבת זוג שלו אבל יש לו גם משפחה וזה לא אומר שאת לפני המשפחה
את אולי הבת זוג שלו אבל יש לו גם משפחה וזה לא אומר שאת לפני המשפחה
תשאלי בצורה נעימה אם את יכולה להצטרף ותגידי לו שאת אוהבת אותו וחשוב לך להיות איתיו ביחד היום
לא ממש
גם חבר שלי הולך עם חברים שלו ואני נשארת לבדי אבל אני לא יכולה להפריד אותו מהחברים שלו שיהנה כפרה עליו
גם חבר שלי הולך עם חברים שלו ואני נשארת לבדי אבל אני לא יכולה להפריד אותו מהחברים שלו שיהנה כפרה עליו
שואל השאלה:
עזוב אתה לא מבין^^^
עזוב אתה לא מבין^^^
אנונימית
הבנתי מה את רוצה.. את לא רוצה להיות עם אחותו ואת רוצה להיות איתו לבד אבל אין לך מה לעשות עם זה אז עדיף לא להישאר לבד היום
כן אני כן
זה שאת לא אוהבת את התשובה שלי לא אומר שהיא לא נכונה זה עניין של דעה xd
בכל מקרה תנסי לעשות את מה ש tyyyleo אמר ואם לא ילך אז לא בכוח
זה שאת לא אוהבת את התשובה שלי לא אומר שהיא לא נכונה זה עניין של דעה xd
בכל מקרה תנסי לעשות את מה ש tyyyleo אמר ואם לא ילך אז לא בכוח
היא דיברה אליי^^
שואל השאלה:
דיברתי לhijo del diablo בכלל^^^
דיברתי לhijo del diablo בכלל^^^
אנונימית
הבנתי הכל טוב
שואל השאלה:
ברור שתגיד את זה כי אתה בעדו^^^
ברור שתגיד את זה כי אתה בעדו^^^
אנונימית
תקשיבי אני ממש מבינה אותך רוצה לכתוב לי בפרטי?
שואל השאלה:
אוקיי^
אוקיי^
אנונימית
לכי עם חברות/אחים גם!
את לא חייבת ללכת רק איתו:)
את לא חייבת ללכת רק איתו:)
שואל השאלה:
הבעיה שאין לי עם מי וגם אין לי אחים רק אחות חורגת אבל היא לא גרה איתי^
הבעיה שאין לי עם מי וגם אין לי אחים רק אחות חורגת אבל היא לא גרה איתי^
אנונימית
אתן הולכות לאותו המקום? אם כן תיפגשו שם תיהיו ביחד, גם תתחברו עם חבר שלך ואחותו
שואל השאלה:
לא היא לא גרה איתי אמרתי היא לא אצלנו^
היא גרה רחוק ממני
לא היא לא גרה איתי אמרתי היא לא אצלנו^
היא גרה רחוק ממני
אנונימית
לא..
זמן איכות בין אחים זה חשוב. וחוץ מזה, הוא היה איתה מאז שנולד. אין לך כל זכות לכעוס עליו. תנסי להבין אותו.
זמן איכות בין אחים זה חשוב. וחוץ מזה, הוא היה איתה מאז שנולד. אין לך כל זכות לכעוס עליו. תנסי להבין אותו.
שואל השאלה:
יש לי זכות לכעוס^
יש לי זכות לכעוס^
אנונימית
^טוב
לא כזה מאמוש אין על מה לכעוס
באותו הנושא: