4 תשובות
שואל השאלה:
זו חברה ממש טובה שלי אנחנו כמו אחיות..
אנונימית
עדיף שאחת מכן תהנה מאשר ששתיכן תשבו בבית
מה לעשות נחמד שאת חושבת על חברה שלך אבל אל תשארי בבית ביום העצמאות רק בגללה מגיע לך גם להנות
תצאי