7 תשובות
מינוסים למטה פלוסים למעלה
המטרה היא להביע אי הסכמה או הפוך
שואל השאלה:
^למה את.ה בכל מקוםם
מסכים/ לא מסכים עם התגובה
אם אתה בעד התשובה או נגד
ככה את מראה אם את מזדהה עם התשובה או לא/מסכימה עם התשובה או לא
החץ העליון זה פלוס, והחץ השני זה מינוס.

להצביע מינוס על תשובה מוריד נקודה, ולהצביע פלוס מעלה נקודה.

המטרה של החצים היא
לעשות פלוס אם אתה מסכים עם התשובה, או שהמידע של התשובה הוא נכון,
ולעשות מינוס אם אתה לא מסכים עם התשובה, או שהמידע של התשובה הוא שגוי.