6 תשובות
^כן. או פשוט לא להזכיר שאת מכירה אותם אלא אם הם אומרים לך היי מה נשמע
תיהי מולם נטו מקצועית וזהו
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
שואל השאלה:
גם אם יש שם אנשים שרבתי איתם ברמה של ניתוק קשר? כאילו חברות שבאמת עשו לי דברים חרא בטירוף
גם אם יש שם אנשים שרבתי איתם ברמה של ניתוק קשר? כאילו חברות שבאמת עשו לי דברים חרא בטירוף
לשרת עם חיוך
לשרת אותם עם חיוך ולהגיד היי מה נשמע, הרבה זמן לא ראיתי אותך
באותו הנושא: