4 תשובות
ברור - זה עניין של כבוד זה כבר לא קשור לאינטרסים עצמיים. ברגעים כאלה צריך לעזוב את כל הדעות וכל מה שהיה ועדיין ללכת לנחם ולכבד.
אם הם נפרדו ממש לפני הרבה זמן והאקסית כבר שנים לא בקשר עם הבן זוג והיא נפטרה אחרי ששנים לא היו בקשר - אני אבין אם לא יגיע
כן ברור לכבד
ברור