4 תשובות
"במותם ציוו לנו את החיים"
זה משפט חזק לדעתי שמסמן את אופי המדינה ואיך שהיא הוקמה ונשארית בחיים
החללים נפלו בשביל המדינה ובשביל שנוכל לשמוח פה
זה משפט חזק לדעתי שמסמן את אופי המדינה ואיך שהיא הוקמה ונשארית בחיים
החללים נפלו בשביל המדינה ובשביל שנוכל לשמוח פה
אני ממש בעד הרעיון הזה כי תחשבי יום לפני ערב יום העצמאות מראים וזוכרים בזכות מי יש לנו מדינה ומי נלחם בשבילנו וגם קיבל בראש על זה בהרבה המיקרים וערב אחרי זה מנצחים את השם של המדינה שלנו זה ממש מיוחד כזה את לא חושבת?
שמחים כי יש אווירה אבל עמוק בפנים זוכרים ולא שוכחים בזכות מי אנחנו חוגגים את זה ובזכות מי אנחנו חיים תחת קורת גג ומראים כמה אנחנו חזקים ומאוחדים זה קשה כן כול המעבר הזה מעצב לשמחה אבל זה כל הכיף הביחד והמיוחד לא?
שואל השאלה:
אבל בבוקר יש צפירה ויש אנשים שבוכים וממש עצובים ביום הזה ופתאום בערב יש חגיגות? איך כאילו הם אמורים לשמוח
אבל בבוקר יש צפירה ויש אנשים שבוכים וממש עצובים ביום הזה ופתאום בערב יש חגיגות? איך כאילו הם אמורים לשמוח
באותו הנושא: