6 תשובות
אני ממליצה לך רק לייזר
שואל השאלה:
אני עדיין לא יכולה אבל תודה
אלל תעשי שעוןה יהיו לך כוויות
על תעשי
זה יותר גרוע מגילוח זה כאבים שאין לתאר במילים
לייזר מעולה לא מרגישים כלום שום כהב וזה לצמיתות ממליצה....
הכי טוב לייזר אם את עוד לא יכולה אץ יכולה לעשות שוועה נכון זה כואב אבל את עושה פעם בחודש וגם השורש שלך לא יהיה חזק כמו שמגלחים ואז השערה שלך מתחזקת וגודלת לך כל יומיים