7 תשובות
לא ממש לא למה שהיא תשלם עלייך
J.t
שואל השאלה:
לא הבנת
היא לא תשלם עליי, בגלל שהכרטיס שלה חינם אז שזה ייצא כאילו כל אחת משלמת חצי מהמחיר של הכרטיס טיסה
אנונימית
אני חושבת שאתן לא צריכות להתחלק בשילום של הכרטיס טיסה כי היא קיבלה הנחה כי היא משפחה אז היא לא צריכה לשלם והיא הרוויחה את זה
לא חושבת שצריך להתחלק
היא הרוויחה שהיא קיבלה בחינם אבל את צריכה לשלם מלא כי זה לא קשור אליה..
תדמייני כאילו היא לא קיבלה את זה בחינם..
זה לא יותא כאילו כל אחת משלמת חצי היא לא צריכה לשלם שקל מהכרטיס שלך מה הקטע
זה לא הגיוני בכלל
J.t
זה שהיא קיבלה כרטיס חינם ל אומר שזה לגמרי בחינם אמא שלה עובדת שם אם היא לא הייתה עובדת היא הייתה משלמת .
זה הכרטיס שלך תשלמי אליו כמו שתחננת מהתחלה ותשמרו לבזבוזים
אנונימית
ממש לא..