9 תשובות
תמחקי
שואל השאלה:
את המשחק או את המודים?
את המשחק או את המודים?
אנונימית
יאו תביאי לי
אנונימית
סתם , אם זה תופס לך המון מקום תמחקי אם לא אז כאילו נה שבא לך
אנונימית
שואל השאלה:
טוב הציעו לי אולי לקנון אחסון חיצוני ולהעביר לשם את המשחק
ואז רק כשאני משחקת נגיד פעם ב.. אני אחבר ואשחק
במקום שזה יתפוס סתם מלא מקום
טוב הציעו לי אולי לקנון אחסון חיצוני ולהעביר לשם את המשחק
ואז רק כשאני משחקת נגיד פעם ב.. אני אחבר ואשחק
במקום שזה יתפוס סתם מלא מקום
אנונימית
אממ כאילו דיסקאוןקי ?
כי אם כן אני לא בטוחה ככ אם זה עובד ( היה לי אפטר אפקטס על המחשב ביתספר וזה לקח לי המוןן מקום אז העברתי לדיסאוןקי ומחקתי מהמחשב וגל פעם שרציתי להשתמש בזה זה לא עבד לי ואני הייתי צריכה שזה יהיה מותקן לי ממש במחשב אז ממליצה לך לבדוק לגבי זה)
כי אם כן אני לא בטוחה ככ אם זה עובד ( היה לי אפטר אפקטס על המחשב ביתספר וזה לקח לי המוןן מקום אז העברתי לדיסאוןקי ומחקתי מהמחשב וגל פעם שרציתי להשתמש בזה זה לא עבד לי ואני הייתי צריכה שזה יהיה מותקן לי ממש במחשב אז ממליצה לך לבדוק לגבי זה)
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת צריכה לבדוק
הבעיה היא שאין לי את מי לשאול חוץ מאת אחי הגדול והוא לא בעד הדברים האלה
אני באמת צריכה לבדוק
הבעיה היא שאין לי את מי לשאול חוץ מאת אחי הגדול והוא לא בעד הדברים האלה
אנונימית
לא בעד מה?
אנונימית
שואל השאלה:
שאני אשחק בסימס כאילו
שאני אשחק בסימס כאילו
אנונימית
באותו הנושא: