5 תשובות
אני עברתי בית ספר בתחילת כיתה ט והאמת מדהים לי עכשיו, זה מעבר קצת קשה כי כולם כבר מגובשים לקבוצות אז זה קצת קשה למצוא את המקום שלך,אבל לגמרי זו החלטה מדהימה שעשיתי
אני עוברת בסוף ח יעני ט אני שם ולא זה לא מסובך אבל תתחיל/י לבקש עוד היום לעבור שלא יהיה מאוחר
אני עברתי פעמיים בית ספר אחד בתחילת שנה של-ט' ובאמצע ט ותאמת לא היה מסובך
עדיף לעבור לפני שמתחיל ט. לא אמור להיות מסובך, רק קשה להסתגל למקום חדש.
אני כנראה עובר שנה הבאה בכיתה יא', אז תתנחם
באותו הנושא: