6 תשובות
לא יקרה כלום
J.t
תנסי להקיא את זה, מינונים גבוהים עלולים לגרום למוות. אם עברת את המגבלה קצת, תנסי להקיא, לאכול ולשתות הרבה. אם לא - להתפנות למיון.
אנונימי
זה שקר זה לא כאילו היא לקחה קופסא שלמה היא לקחה ארבע כדורים בטח של 200 או משהו שזה בסדר אפשר לקחת בעיקרון עד 1600 ביום
J.t
לא טוב לכבד.
שואל השאלה:
^אבל יקרה לי משהו בזמן הקרוב? או שהכל בסדר..?
אנונימית
אם את בדרך כלל בריאה ולא שותה הרבה אלכוהול או לוקחת הרבה תרופות המעמסה הזאת על הכבד לא אמורה לארוך הרבה זמן ולא אמורה לעשות נזק לטווח ארוך.