4 תשובות
זה פשןט מרגיש מוזר על ההתחלה אבל בהמשך מרגישים יותר ביטחון
אנונימי
שום דבר נורא:)
זה לא נורא אבל זה חרא כי זה בעיקר ללמוד על הרכב, ופחות לנהוג.
שיעורים מתקדמים יותר זה הכי כיף
באותו הנושא: