3 תשובות
בדיוק, יש גוש כן ביבי ויש גוש לא ביבי.
כאילו בגדול מסכימה נכון ללפני תקופה אבל מרגישה שלאחרונה הגושים של כן ביבי לא ביבי נחלשו והם פחות קיצוניים
לדעתי בעקבות המלחמה החדשה על כן רפורמה לא רפורמה
עם כמה שכואב על המלחמה של הרפורמה שמפלגת את העם שלנו אני דווקא שמחה שלפחות זה הוריד מהכן או לא ביבי וגרם לאנשים משני הצדדים קצת לפקוח את העיינים שלהם למה האנשים שבהם הם בוחרים באמת עושים ולא להצביע רק לשם או לפנים
לדעתי בעקבות המלחמה החדשה על כן רפורמה לא רפורמה
עם כמה שכואב על המלחמה של הרפורמה שמפלגת את העם שלנו אני דווקא שמחה שלפחות זה הוריד מהכן או לא ביבי וגרם לאנשים משני הצדדים קצת לפקוח את העיינים שלהם למה האנשים שבהם הם בוחרים באמת עושים ולא להצביע רק לשם או לפנים
כבר לא וגם אין ממש שמאל בישראל(10%-15%), רובם הלכו למרכז.
באותו הנושא: