5 תשובות
כן, קרה לי לפני שנתיים גם
מבין אותך
מציע לך לנסות להתחבר עם חבורה גם אם זה רק לבית ספר
מציע לך לנסות להתחבר עם חבורה גם אם זה רק לבית ספר
אולי תנסה להשתלב לשיחה.. לנסות להתחבר אליהם קצת
אנונימית
^היית יכול לנסות להשתלב בשיחה בטוחה שיקבלו אותך ובלי קשר לנסות למצוא חברים בכיתה/בשכבה גם אם זה לא יהיה מעבר ללימודים אבל להתחיל מחברים בלימודים ואולי משם זה יהיה גם לאחרי הלימודים
להרגיש לבד זה בודד חבל להרגיש ככה ואני בטוחה שתצליח למצוא אפילו מישהו אחד
להרגיש לבד זה בודד חבל להרגיש ככה ואני בטוחה שתצליח למצוא אפילו מישהו אחד
אנונימית
מבין אותך לגמרי, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להצטרף לשיחה גם אם זה נראה מביך. תזכור שהכל בראש ודבר שנראה מביך הוא רק בראש שלך ואם הוא גם נתפס אצל אחרים אז הוא לשניות בודדות... זה גם ישפר אותך כאדם ויקדם אותך..
באותו הנושא: