11 תשובות
אתה צריך לספר להם איכשהו..
אני בוכה אולי תגיד להם שהוא מת
הרי אם הוא מת זה לא ככ אשמתך נכון ??
הרי אם הוא מת זה לא ככ אשמתך נכון ??
לא אל תקני חדש, תגידי את האמת, שמת להם האוגר ושאת עשית כל מה שיכולת שלא יקרה וקרה אין מה לעשות...
תספרי להם!
או שתקני חדש בתכלס לא נראלי ישימו לב
או שתקני חדש בתכלס לא נראלי ישימו לב
איך?? איזה פאדיחה יש לך שתי אופציות:
1) כמו שאמרת תזייף אוגר
2) תספר עליהם על האוגר ועל הדרך תקנה לך ארון קבורה כי הם הולכים להרוג אותך לא בצחוק(סתםם)
1) כמו שאמרת תזייף אוגר
2) תספר עליהם על האוגר ועל הדרך תקנה לך ארון קבורה כי הם הולכים להרוג אותך לא בצחוק(סתםם)
שואל השאלה:
לא נו זה לא נעים יש להם ילדים קטנים אולי אני אקנה חדש אגיד רק להורים שהוא מת הישן אבל לא רציתי שהילדים יהיו עצובים
לא נו זה לא נעים יש להם ילדים קטנים אולי אני אקנה חדש אגיד רק להורים שהוא מת הישן אבל לא רציתי שהילדים יהיו עצובים
אנונימי
וואי איזה באסה אבל כן זה רעיון טוב להגיד להורים ודע אילו אתה תקנה להם אוגר מבלי שהילדים ידעו אבל הם מתישהו יעלו על זה כי כול אוגר שונה
שואל השאלה:
אני אקנה אוגר באותו צבע ואותו דבר פחות או יותר
אני אקנה אוגר באותו צבע ואותו דבר פחות או יותר
אנונימי
אויי.... שמע זה פדיחה
לדעתי עדיף שתספר להם אבל אם תמצא איזה אוגר שנראה אותו הדבר אז זה עוד יותר טוב
לדעתי עדיף שתספר להם אבל אם תמצא איזה אוגר שנראה אותו הדבר אז זה עוד יותר טוב
אם זה לא אשמתך אז פשוט תגידי את זה לשכנים שלך, אני לא ממליצה לקנות אחד חדש כי הם בטח יגדילו לפי אופי וצבע.
תחליף..מה הסיכוי שישימו לב
באותו הנושא: