6 תשובות
אני אישית לא הסרתי אבל אחותי הסירה ונשארה לה צלקת ענקית
שואל השאלה:
הוא קטן, ככה שהצלקת לא מטרידה אותי..
השאלה אם הדיו נעלם לגמרי לגמרי
אנונימית
^לאלא לא לגמרי
סימן
אנונימי
שואל השאלה:
מה זאת אומרת צלקת
נשאר דיו או שזה רק סימן כמו של חתך שנשאר ממנו צלקת?
אנונימית
מה פתאום, נשארת צלקת ככ מגעילה שעדיף להשאיר כל קעקוע
אנונימי