13 תשובות
נו העדרות אפילו פחות גרועה מאיחור זה לא כזה משנה אם זה מפריע לך אז תבקש מהחנכת שלך שתסדר את זה
שואל השאלה:
ושהיא תשאל אם הייתי בשיעור אני כנראה יגיד שכן והוא פיספס אותי שהוא קרא שמות ואם היא תדבר איתו על זה הם יבינו ששיקרתי לשניהם
ושהיא תשאל אם הייתי בשיעור אני כנראה יגיד שכן והוא פיספס אותי שהוא קרא שמות ואם היא תדבר איתו על זה הם יבינו ששיקרתי לשניהם
אז אל תגיד את זה
שואל השאלה:
אז מה להגיד לה היא ראתה שבאתי בשעה הראשונה אני לא יכול להגיד לה שלא הרגשתי טוב ולא באתי
אז מה להגיד לה היא ראתה שבאתי בשעה הראשונה אני לא יכול להגיד לה שלא הרגשתי טוב ולא באתי
אז תגיד שאחרי שעה ראשונה קיבלת מחזור ולא הרגשת טוב
שואל השאלה:
אני בן מה מחזור
אני בן מה מחזור
חחח איזה פאדיחה אמא
אנונימית
תגיד שנכנסת להיריון ?
כבן אני נכנס להריון כל יום אז יעבוד לך
תקשיב זה כולה שיעור ספורט אחד הכול טוב
חחח יואו כל השנה הברזתי מהשיעור הזה
אנונימית
שואל השאלה:
הברזתי מהשיעור עצמו סתם חירטטי לו שאיחרתי
הברזתי מהשיעור עצמו סתם חירטטי לו שאיחרתי
כלום כולה איחור
אל תדאג ופשוט תבקש שיצדיק לך תדברי עם המחנכת שלך
אל תדאג ופשוט תבקש שיצדיק לך תדברי עם המחנכת שלך
באותו הנושא: