13 תשובות
נו העדרות אפילו פחות גרועה מאיחור זה לא כזה משנה אם זה מפריע לך אז תבקש מהחנכת שלך שתסדר את זה
D12
שואל השאלה:
ושהיא תשאל אם הייתי בשיעור אני כנראה יגיד שכן והוא פיספס אותי שהוא קרא שמות ואם היא תדבר איתו על זה הם יבינו ששיקרתי לשניהם
אז אל תגיד את זה
D12
שואל השאלה:
אז מה להגיד לה היא ראתה שבאתי בשעה הראשונה אני לא יכול להגיד לה שלא הרגשתי טוב ולא באתי
אז תגיד שאחרי שעה ראשונה קיבלת מחזור ולא הרגשת טוב
D12
שואל השאלה:
אני בן מה מחזור
חחח איזה פאדיחה אמא
אנונימית
תגיד שנכנסת להיריון ?
D12
כבן אני נכנס להריון כל יום אז יעבוד לך
תקשיב זה כולה שיעור ספורט אחד הכול טוב
חחח יואו כל השנה הברזתי מהשיעור הזה
אנונימית
שואל השאלה:
הברזתי מהשיעור עצמו סתם חירטטי לו שאיחרתי
כלום כולה איחור
אל תדאג ופשוט תבקש שיצדיק לך תדברי עם המחנכת שלך
D12