5 תשובות
את האתר עצמו לא פותחים שוב, אבל כן יש גרסת סייד של מעריצים שבבנייה כל הזמן.
לא יודעת חכה רגע אני אשאל את אימוש
שואל השאלה:
איך מגיעים לגרסה הזאת?
איך מגיעים לגרסה הזאת?
גרסת האלפא כבר נגמרה.
הבתא נפתחת שוב ביולי, נכנסים לשם דרך השרת דיסקורד של remogobe
הבתא נפתחת שוב ביולי, נכנסים לשם דרך השרת דיסקורד של remogobe
שואל השאלה:
יש לך קישור?
יש לך קישור?
באותו הנושא: