4 תשובות
כן
כן, מותר. יש כמות מסוימת של אנשים שמותר להעלות על אוטובוס ומשם אסור לו להעלות יותר אנשים
כן, ברגע עומס יתר על האוטובוס זוהי סכנה וכך לנהג אסור להעלות נוסעים.
באותו הנושא: