2 תשובות
לאו דווקא להשים עלייהם משהו..
פשוט נשמע שצריך לגזור אותם, קצוות שרופים ומפוצלים קשה לשקם
כל כמה חודשים גוזרים קצת וכך נפטרים מיהם וגם השיער בריאי יותר, אורך יותר, ונעים יותר.