9 תשובות
לא חושבת
אסיפת הורים- הורים בלבד
יום הורים- הורה וילד
יום הורים- הורה וילד
רוב הפעמים כן
כשהייתי בבית ספר היינו חייבים כי המורים לא רצו לדבר עלינו כשאנחנו לא בחדר כאילו מול ההורים
אני לא באתי והמורה אחרכ כעסה עלי לול
אנונימית
כן
אלא אם כן זו שיחה עם ההורה שלא נועדה לילד
באותו הנושא: