51 תשובות
שואל השאלה:
זה לא קל ללמוד את החרא הזה
זה לא קל ללמוד את החרא הזה
אנונימית
אפשר לתרגם טקסטים ושיחות קוליות ^^^
את תבואי עכשיו למישהו ברחוב ותעשי לו כזה שנייה עם היד ותפתחי גוגל טרנסלייט כדי לדבר איתו?
זה סתם ארוך ומסובך יותר..
זה סתם ארוך ומסובך יותר..
שואל השאלה:
אפשר לתרגם הכל לא צריך ללמוד שפות בכלל מה אנחנו משועממים?
גם מתמטיקה, יש מחשבון!!
ומדעים, יש ויקיפדיה
אפשר לתרגם הכל לא צריך ללמוד שפות בכלל מה אנחנו משועממים?
גם מתמטיקה, יש מחשבון!!
ומדעים, יש ויקיפדיה
אנונימית
גם לא צריך שכל, יש הכל באינטרנט
לא צריך גם גוף מתפקד כי יש מכונת הנשמה וכו
זה לא עובד ככה, נכון?
לא צריך גם גוף מתפקד כי יש מכונת הנשמה וכו
זה לא עובד ככה, נכון?
אנונימית
כי זו שפה בינלאומית ןקשה להשיג עבודה ללא אנגלית או מתמטיקה
טרנסלייט לא מדייק
שפה זה כוח, בין אם זה לשבת ברכבת ולהבין מה אנשים דוברי ערבית אומרים או להיות בחול ולהבין שלא עוקצים אותך במחיר או בין אם זה אופציות התעסוקה שלך שגדלות משמעותית ככל שיש לך יותר שפות שאתה יודע, למשל אפילו במלצרות ברוב המקומות דורשים לפחות 2 שפות
אתן דוגמא אישית אבל עם ערבית, כשהייתי תקוע בירושלים (אני בכלל מהשרון) והיה לי 2% בטלפון בלי אינטרנט ככ אז הדרך היחידה שלי להתמצא במקום שכוח אל היה לדבר עם מישהו והאדם הראשון שתפסתי היה ערבי, למזלי למדתי ערבית והוא עזר לי למצוא את המקום שרציתי, משמע הדבר, אי אפשר תמיד להסתמך על טכנולוגיה ועל הדרך הקלה
כדי שתוכל/י לדבר עם אנשים, לכתוב בצורה נכונה (גוגל טרנסלייט מתרגם מילה במילה ולא תמיד בהקשר של המשפטים), כדי שתוכל/י לעשות הכל בטלפון ובמחשב ובכל דבר כזה או אחר שלא מיוצר בארץ. בקיצור צריך אנגלית בשביל לחיות
כי זה לא מדויק
למה צריך ללמוד מתמטיקה אם יש מחשבונים?
למה צריך ללמוד לבשל אם יש מסעדות?
למה צריך ללמוד לדבר אם יש את החארות הצהובים האלה בטלפון?
לא באמת צריך כלום
לא תעשה את זה אבל ולא תוכל באמת לעשות כלום
כן אתה יכול להשתמש בגוגל תרגום
אבל תחשוב כמה שימושי זה יהיה?
יקח לך שנה לקרוא כל טקסט
וכמה מעצבן זה יהיה לעשות שיחה עם מישהו שכל משפט שלך הוא צריך להקליט כדי לקרוא מה אמרת?
גוגל תרגום יכול לעזור לך אם אתה לא יודע לומר משהו או יש מילה שאתה לא מבין
זה לא תחליף מללמוד אנגלית
למה צריך ללמוד לבשל אם יש מסעדות?
למה צריך ללמוד לדבר אם יש את החארות הצהובים האלה בטלפון?
לא באמת צריך כלום
לא תעשה את זה אבל ולא תוכל באמת לעשות כלום
כן אתה יכול להשתמש בגוגל תרגום
אבל תחשוב כמה שימושי זה יהיה?
יקח לך שנה לקרוא כל טקסט
וכמה מעצבן זה יהיה לעשות שיחה עם מישהו שכל משפט שלך הוא צריך להקליט כדי לקרוא מה אמרת?
גוגל תרגום יכול לעזור לך אם אתה לא יודע לומר משהו או יש מילה שאתה לא מבין
זה לא תחליף מללמוד אנגלית
שלא נהיה כמו סמוטריץ
אני טובה בלדבר אנגלית
ויש הרבה מילים בגוגל טרנסלייט שהם לא כאלו נכונים או לא מדויקים
ואני מבינה שזה קשה לחמוד אנגלית גם לי זה קשה הקטע של ליקרוא אני ממש מתקשה איתו אבל אני מבינה חמה צריך ללמוד את זה
ויש הרבה מילים בגוגל טרנסלייט שהם לא כאלו נכונים או לא מדויקים
ואני מבינה שזה קשה לחמוד אנגלית גם לי זה קשה הקטע של ליקרוא אני ממש מתקשה איתו אבל אני מבינה חמה צריך ללמוד את זה
כדי לדבר אנגלית או ללמד?
כי אם את עכשיו באה לדבר עם מישהו מכובד בחול את תבואי אליו עם אנגלית של גוגל תרנסלייט?
ככה
השפה הבינלאומית או איך שלא קוראים לזה זה אנגלית - לכן המון דברים הם באנגלית. בעצם אנגלית זה מפתח כדי לראות יותר סרטים וסרטונים, להבין יותר שירים, לקבל יותר מקורות מידע וכו'. אם את לא רוצה את כל אלה (שלא לדבר על יכולת לדבר בקלות עם אנשים מחו"ל) אז זאת בעיה שלך
אגב ראיתי כתבת גם על מתמטיקה ומדעים - שזה בכלל עוד יותר לא קשור, כי אם אף אחד לא היה לומד מתמטיקה "כי יש לנו מחשבון" אז דברים כמו המחשב או הטלפון שכרגע את משתמשת בו לא היו קיימים
ואם אנשים היו נכנסים לויקיפדיה בשביל מדעים אז בכלל רוב האנשים בעולם היו מתים בגיל 60 כיום.
זה שאין כוח ללמוד את זה וזה קשה זה לא אומר שצריך לתרץ את זה ב"אין לזה שימוש". את לא מתחברת לזה אז אל תלמדי את זה אבל מבחינת תעודת בגרות העולם מצפה שלכולנו יהיה ידע בסיסי בזה ושנוכל לראות תחומים כאלה ואולי גם נשתמש בחלק מהם בעתיד
אגב ראיתי כתבת גם על מתמטיקה ומדעים - שזה בכלל עוד יותר לא קשור, כי אם אף אחד לא היה לומד מתמטיקה "כי יש לנו מחשבון" אז דברים כמו המחשב או הטלפון שכרגע את משתמשת בו לא היו קיימים
ואם אנשים היו נכנסים לויקיפדיה בשביל מדעים אז בכלל רוב האנשים בעולם היו מתים בגיל 60 כיום.
זה שאין כוח ללמוד את זה וזה קשה זה לא אומר שצריך לתרץ את זה ב"אין לזה שימוש". את לא מתחברת לזה אז אל תלמדי את זה אבל מבחינת תעודת בגרות העולם מצפה שלכולנו יהיה ידע בסיסי בזה ושנוכל לראות תחומים כאלה ואולי גם נשתמש בחלק מהם בעתיד
מה אנגלית זה ממש חשוב זה גם משכיל ומה אכפת לך פשוט תלמד אנחנו לא יכולים להסתמך על האינטרנט כל הזמן בסוף הוא ישלוט בנו
כי אי אפשר לנהל שיחה עם גוגל טרנסלייט
זה נועד בעיקר בשביל לתרגם מילים בודדות
זה נועד בעיקר בשביל לתרגם מילים בודדות
אנונימית
כי זו שפה, גוגל טרנסלייט בגדול עוזרת לתרגום מילים או משפטים מסויימים, היא לא התחליף לשפה האנגלית.
זה יהיה טפשי ללכת בחו"ל ולהשמיע לדוגמה למוכר את הבוט של טרנסלייט מתורגם.
חשוב ללמוד את השפה או לפחות את הבסיס שלה בשביל תקשורת מהשפה. התרגום הוא בסה"כ כלי עזר
זה יהיה טפשי ללכת בחו"ל ולהשמיע לדוגמה למוכר את הבוט של טרנסלייט מתורגם.
חשוב ללמוד את השפה או לפחות את הבסיס שלה בשביל תקשורת מהשפה. התרגום הוא בסה"כ כלי עזר
למה צריך להאכיל תינוק אם הוא יכול לאכול לבד?
מה קשור, אנשים משתמשים בגוגל טרנסלייט רק למילים קשות ומילים שקשה להם להבין.
אתה צריך לדעת אנגלית, זה בסיס מעולה לחיים.
יום אחד תרצה לטוס לחול, באיזה שפה תדבר עם אנשים? סינית? עברית?
מן הסתם שאנגלית, זו השפה הכי ידועה בעולם בערך.
כולם משתמשים בה.
והגיוני שקשה לך, אני לא אומרת לך מה לעשות אבל אתה יכול להשתמש במורה פרטי, או להתחיל לצפות בסדרות באנגלית, או לדבר באנגלית עם דוברי אנגלית כדי להרחיב את אוצר המילים.
זה שקשה לך לא אומר שצריך לוותר על ללמוד את זה. זה חלק מהציונים בבגרות וכו'.
מה קשור, אנשים משתמשים בגוגל טרנסלייט רק למילים קשות ומילים שקשה להם להבין.
אתה צריך לדעת אנגלית, זה בסיס מעולה לחיים.
יום אחד תרצה לטוס לחול, באיזה שפה תדבר עם אנשים? סינית? עברית?
מן הסתם שאנגלית, זו השפה הכי ידועה בעולם בערך.
כולם משתמשים בה.
והגיוני שקשה לך, אני לא אומרת לך מה לעשות אבל אתה יכול להשתמש במורה פרטי, או להתחיל לצפות בסדרות באנגלית, או לדבר באנגלית עם דוברי אנגלית כדי להרחיב את אוצר המילים.
זה שקשה לך לא אומר שצריך לוותר על ללמוד את זה. זה חלק מהציונים בבגרות וכו'.
כאילו מה צחוק תדמייני לעצמך את טסה לחול מה תתרגמי הכל בגוגל טרנסלייט?
או אם את רוצה לעבודה בעבודה את יודעת שמי שיודע גם אנגלית יכול לקבל יותר שכר לעבודה יותר טובה
או אם את רוצה לעבודה בעבודה את יודעת שמי שיודע גם אנגלית יכול לקבל יותר שכר לעבודה יותר טובה
הכי בקצרה שיש כדי לא לדבר כמו סמורטריץ
מה היית חושב על אדם שהיה מדבר איתך וכל שניה הולך לטלפון כדי לתרגם מילה?
האם היית קורא ספר או מודעה אם היית צריך לתרגם בה כל מילה?
גוגל טרנסלייט זה נחמד, אבל זה לא sustainable... וזה עוד בלי לדבר על כל מה שצוין לפני כן, סוללה, דיוק, סלנג וכו'... אי אפשר לתקשר ככה ומהק מאוד תמצא שאתה לא תשמש גם בגוגל טרנסלייט
האם היית קורא ספר או מודעה אם היית צריך לתרגם בה כל מילה?
גוגל טרנסלייט זה נחמד, אבל זה לא sustainable... וזה עוד בלי לדבר על כל מה שצוין לפני כן, סוללה, דיוק, סלנג וכו'... אי אפשר לתקשר ככה ומהק מאוד תמצא שאתה לא תשמש גם בגוגל טרנסלייט
כדי שתהיה חכם אולי
יפה אז יש את עולם המחשב אז למה צריל ללמוד דברים
בסוםו של יום את תצטרכי את הדברים האלה אנגלעת זו שפה חשובה ושאר הדברים הם ידע חלק זה ידע שאת אמורה לדעת בלי קשר
בסוםו של יום את תצטרכי את הדברים האלה אנגלעת זו שפה חשובה ושאר הדברים הם ידע חלק זה ידע שאת אמורה לדעת בלי קשר
חח מיליון סיבות
אני גדלתי בבית ספר(חיידר) שלא מלמדים לימודי ליבה ואני לא יודע אנגלית עדיין...
גוגל טרנסלייט חח הצחקת אותי, זה לא מתרגם מדוייק בכלל
ב. איך תוכל לנהל שיחה פנים מול פנים עם מישהו, ואפילו בכתב זה פשוט לא אפשרי כל רגע לשלוח לתרגום
ג. אם אתה רוצה לראות סרטון או סרט באנגלית ללא תרגום לעברית אתה פשוט לא תבין כלום.
אם אתה רוצה לקרוא מאמר/ספר באנגלית מה תעשה?
אנגלית זה שפה נצרכת כל כך.
כל דבר היום כמעט כתוב באנגלית.
אני גדלתי בבית ספר(חיידר) שלא מלמדים לימודי ליבה ואני לא יודע אנגלית עדיין...
גוגל טרנסלייט חח הצחקת אותי, זה לא מתרגם מדוייק בכלל
ב. איך תוכל לנהל שיחה פנים מול פנים עם מישהו, ואפילו בכתב זה פשוט לא אפשרי כל רגע לשלוח לתרגום
ג. אם אתה רוצה לראות סרטון או סרט באנגלית ללא תרגום לעברית אתה פשוט לא תבין כלום.
אם אתה רוצה לקרוא מאמר/ספר באנגלית מה תעשה?
אנגלית זה שפה נצרכת כל כך.
כל דבר היום כמעט כתוב באנגלית.
אנונימי
כי אנחנו צריכים להיות מסוגלים להיות עצמאיים.
להסתמך על זה ולהיות תלוי בזה הם דברים שונים לגמרי, זה כמו שעכשיו אנחנו לומדים דברים ולא מחוברים לai
להסתמך על זה ולהיות תלוי בזה הם דברים שונים לגמרי, זה כמו שעכשיו אנחנו לומדים דברים ולא מחוברים לai
גוגל טרנסלייט לא יודע הקשרים זה רמה בסיסית לגמרי
כדי שהיה לך ידע ולא תצטרך לדבר דרך הטלפון וגם גוגל טרנס לייט לפעמים טועים
פיגור שכלי את צריכה לדבר עם אנשים וגוגל טרנסלייט לא תמיד עובד טוב
גוגל טרנסלייט זה לא אמין, הכל שם שגיאות
ואת לא יכולה ללמוד מזה, זה מראה לך ישר תרגום (וגם תרגום שגוי)
ואת לא יכולה ללמוד מזה, זה מראה לך ישר תרגום (וגם תרגום שגוי)
כי גוגל טרנסלייט צודק ב1.2% מהמקרים
איזה שאלה מפגרת
גוגל טרנסלייט לא תמיד צודק בתרגום
זה לתרגום של מילים בודדות
גוגל טרנסלייט לא תמיד צודק בתרגום
זה לתרגום של מילים בודדות
שואל השאלה:
למה זה בפאק*נג חמות?
תודה איתן שרוני כאן
למה זה בפאק*נג חמות?
תודה איתן שרוני כאן
אנונימית
לא צריך
צודק בהחלט אנגלית זה סתם בזבוז זמן וזה סתם קשה
כדי לדבר?
זה לא כזה קשה רק צריך לזכור חוקים ומילים
אלא אם את מתכננת להישאר בשכונות בארץ ולא לצאת ממנה לעולם
זה לא כזה קשה רק צריך לזכור חוקים ומילים
אלא אם את מתכננת להישאר בשכונות בארץ ולא לצאת ממנה לעולם
גוגל טרנסלייט ברוב המקרים פשןט לא מדויק
אם את רוצה ללמוד אנגלית פשוט תראי סדרות באנגלית עם כתוביות **באנגלית**.
אנגלית זה לא משהו שלומדים בבית הספר
אנגלית זה לא משהו שלומדים בבית הספר
כי הוא לא מדויק
בתור מישהי בת 23 אני מבינה בעיקר עכשיו כמה זה קריטי לדעת אנגלית. אם אני רוצה לעבוד עם אנשים מחו"ל או מהארץ שלא דובריפ עברית טוב )לא חסר( אני לא יכולה להיות צמודה לגוגל טרנסלייט כל הזמן כשאני מנסה להביע את עצמי או לנהל שיחה רציפה, גם גוגל טרנסלייט לא תמיד מתרגם נכון ואני צריכה להבין אותו כדי לדעת אם זו הכוונה שלי.. אני צריכה גם לדעת להתבטא באנגלית אם אני צריכה להרצות או לכתוב מאמר בכל תחום שהוא באוניברסיטה, או בפוליטיקה אם אתה בתפקיד ציבורי רק לא מזמן הייתה דוגמא לכמה זה בעייתי לא לדעת אנגלית טוב, או אפילו אם בא לך לראות סרט או סדרה או לקרוא ספר שלא תורגם או שכן תורגם אבל שפת המקור משמעותית יותר טובה (וזה קורה לא מעט) או לגשת לאיזשהו מידע שלא תורגם לפעמים לא לדעת אנגלית יכול ממש להגביל את הגישה שלך. רוב העולם דובר אנגלית, רוב המידע נכתב באנגלית ורוב הספרות והקולנוע. לא משנה במה תרצה להעמיק אם תרצה לא להיות מוגבל רק למה שנחקר ונעשה בארץ ובכלל אם תהיה באקדמיה תצטרך את האנגלית.
אנונימית
בכדי שכשאר תטוסי לחו"ל ותבקשי מהקבלה בבית מלון בקבוק מים לא תסתבכי ותצטרכי גוגל טרנסלייט
כי גוגל טרנסלייט לא עובד טוב בכלל ואם תשמש רק בו תישמע עילג לאללה.
אנגלית זו שפה בינלאומית וצריך לדעת אותה בלי קשר לא תמיד הטלפון יהיה לידך בשביל הדברים האלו
גוגל טרנסלייט זה גרוע, התרגום שם ממש דפוק ואני מדברת מניסיון.
אנגלית זו שפה בין לאומית שאת תצטרכי אותה כשתהיי בחול ותאמיני לי הטלפון שלך לא יעזור לך
אנגלית זו שפה בין לאומית שאת תצטרכי אותה כשתהיי בחול ותאמיני לי הטלפון שלך לא יעזור לך
אי אפשר לנהל שיחה עם גוגל תרגום
אם היית יודעת אנגלית אז היית יודעת כמה שהוא לא מדויק
אם תיהיה עכשיו בחול תצתרכי לדבר אנגלית
מין הסתם שלא תפתחי כל פעם טרנסלייט כדי לדבר עם מישהו
מין הסתם שלא תפתחי כל פעם טרנסלייט כדי לדבר עם מישהו
כדי שהמוח שלך לא ייתנוון את חייבת לאתגר אותו.
איך? בדיוק בלימוד של ה"חרא" הזה שכביכול מיותר.
ככה את גם מקבלת עוד ידע שיעזור לך בחיים ויחסוך לך זמן(כן, יעזור) וגם מאתגרת את המוח ולא מתנוונת.
אנשים בגילאי העמידה מחפשים כל היום אחר דברים שיאמנו להם את המוח, כאן מביאים לך את זה עד הפה.
נכון זה לא כיף מרגיש מיותר ומדכא אבל אם תסתכלי על המכלול זה נטו לטובתך.
איך? בדיוק בלימוד של ה"חרא" הזה שכביכול מיותר.
ככה את גם מקבלת עוד ידע שיעזור לך בחיים ויחסוך לך זמן(כן, יעזור) וגם מאתגרת את המוח ולא מתנוונת.
אנשים בגילאי העמידה מחפשים כל היום אחר דברים שיאמנו להם את המוח, כאן מביאים לך את זה עד הפה.
נכון זה לא כיף מרגיש מיותר ומדכא אבל אם תסתכלי על המכלול זה נטו לטובתך.